Currently set to Index
Currently set to Follow

לפרטים והזמנות
054-558-5378

ימי כיף לארגונים וקבוצות

החשיבות של יום כיף לעובדים

חברות רבות משקיעות ביום כיף לעובדים, זאת משום שיום כיף מסייע לגבש את צוות העובדים, מחזק את הנאמנות ותחושת השייכות שלהם לחברה וכן מגביר את התפוקה והפרודוקטיביות של העובדים.

כיצד לארגן בהצלחה יום כיף באילת לקבוצות?

כאשר מארגנים יום כיף באילת, חשוב לבדוק מהם הרצונות של העובדים. כדאי לשאול אותם מה הם אוהבים ומה פחות, וממה הם נהנו בימי כיף קודמים. התאימו את האטרקציות של יום הכיף לאופי של העובדים וגם לגיל שלהם. צריך לזכור שמה שמתאים לעובדים צעירים או צעירים ברוחם, לא בהכרח יתאים לעובדים מבוגרים יותר. צריך לבדוק מראש האם העובדים מגיעים עם משפחות, לבד או שמדובר בטיול לזוגות ובהתאם לכך לבחור את האטרקציות. חשוב לחפש ברחבי הרשת המלצות וחוות דעת על אותן אטרקציות, ולוודא שאתם בוחרים את האטרקציות המומלצות ביותר. בנוסף, יש להתאים את האטרקציות לתקציב שלכם. שימו לב שכאשר מדובר באטרקציות לקבוצות ניתן לקבל הנחות משמעותיות.

אטרקציות מומלצות באילת לימי כיף לקבוצות

אחרי ניסיון של שנים עם מאות קבוצות של עובדים בתחומים כמו הייטק ההוראה, מצאנו שאלו האטרקציות המובילות והמומלצות ביותר ליום כיף לעובדים באילת:

קרייזי דיל

אם העובדים שלכם נהנים מריגושים ואדרנלין גבוה, אתם חייבים להכיר את הקרייזי דיל. מדובר על חבילת ספורט ימי באילת הכוללת שלוש אטרקציות בכרטיס משתלם אחד. את היום תוכלו לפתוח בשיט לריף הדולפינים בסירת המנוע המטורפת קומנדו X ששטה במהירות של 125 קמ״ש. לאחר מכן תיהנו מקרייזי שארק – יישבה על ספה הקשורה לסירת מירוץ שתעלה לכם את הדופק. לבסוף תקנחו באטרקציית אבוב השכיבה הכוללת מירוץ אבובים מטורף.
מחיר: 125 שקלים

 

קרייזי דיל

טיול לפטרה מאילת

כדאי לנצל את יום הכיף באילת ולנסוע לפטרה המדהימה שנמצאת בירדן. במסגרת טיול לפטרה מאילת תוכלו להתרשם מארמונות הקבורה החצובים באבן החול של הרי אדום (מכאן גם מגיע הכינוי של פטרה ״הסלע האדום״). בנוסף, תבקרו בשרידים מרהיבים של תרבות הנבטים הכוללים את האמפיתיאטרון, החומה הביזנטית,  חפירות מקדש האריות המכונפים, בבמת הקורבנות ובפסדה.
מחיר: טיול מאורגן 225 דולר

 

טיולים לפטרה מאילת

 

מצנח ים אילת

אם העובדים שלכם תמיד חלמו לעוף כמו ציפור, באמצעות אטרקציית מצנח ים אילת תוכלו להגשים להם את החלום. במסגרת האטרקציה, תרחפו במצנח הקשור לסירה ותוכלו לצפות בנוף המהפנט של אילת כשמתחתיכם הים הצלול.
מחיר: 130 שקלים

 

מצנח ים זוגי באילת

 

טיול ג'יפים באילת

הנה אטרקציה נוספת שהעובדים שלכם יהנו ממנה: טיול ג׳יפים באילת משלב את כל מה שצריך ביום כיף לעובדים – אדרנלין גבוה, אווירה מגבשת ונופים עוצרי נשימה. טיול הג׳יפים נמשך כשעה וחצי ונערך במדבר, בין מצוקים וסלעים. הנסיעה בג׳יפ מאפשרת להכיר אזורים במדבר שמעולם לא ראיתם, והטיול משלב גם סיור רגלי, ומדורה עם קפה ונשנוש. אין ספק שהעובדים שלכם לא יפסיקו לדבר על החוויה הזאת.
מחיר למבוגר: 95 שקלים

 

טיול ג'יפים אילת
טיול ג'יפים באילת מעולים להכרה של נופי ותרבות המדבר אווירה ייחודית וריגוש הנסיעה וטעימת אקסטרים בטבע

 

הפלגה ביאכטה

אם אתם ממש רוצים לפנק את העובדים שלכם, קחו אותם להפלגה של שעתיים ביאכטה פרטית. במסגרת ההפלגה ביאכטה שהינה מתוצרת אנגליה, תוכלו להשתזף, לערוך מסיבה עם שירים וריקודים, לאכול ולשתות כיד המלך וליהנות מרחש הגלים.
מחיר למבוגר: 655 שקלים

 

שייט ביאכטה פרטית באילת

 

לסיכום, חשוב מאוד לארגן מדי פעם יום כיף לעובדים שלכם ולהראות להם כמה הם חשובים לכם. ואם כבר יום כיף, אז אין כמו העיר אילת שיש בה שפע של אטרקציות בלתי נשכחות. חברת ״אטלנטיס״ מציעה לכם מגוון אטרקציות באילת המותאמות לתקציב ולרצונות שלכם. אתם מוזמנים ליצור קשר עם החברה ולקבל דילים מעולים ליום כיף לעובדים.

אטרקציות באילת

שתפו:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

אטרקציות מובילות להזמנה מיידית

"הקרייזי דיל" ספורט ימי באילת

שיט לריף הדולפינים בסירת הקומנדו X החדשה, קרייזי שארק ואבוב שכיבה – שלוש אטרקציות חסרות מעצורים לאמיצים בלבד!, לחוות את אילת באקסטרים כמו שמעולם לא חוויתם – אז קדימה, למה אתם מחכים?

טיול לפטרה מאילת

טיול יומי מרהיב לפטרה שבירדן אשר נבחרה לאחד משבעת פלאי תבל החדשים. חוויה מומלצת לכל המשפחה, בטיול תערכו היכרות עם תרבות הנבטים, רכיבה על סוסים, טיול במקדש קבורה, בקניון עוצר נשימה ועוד.

בננה באילת

בננה באילת – אטרקציה ותיקה וכיפית הכולל נסיעה מאתגרת על הים של אילת. מתאים לנוער, לקבוצות, למשפחות ומומלץ בחום לאוהבי ספורט ימי ואקסטרים

קרייזי שארק אילת

קרייזי שארק באילת חוויה כיפית ורטובה במיוחד! נסיעה מהירה על ספה בים המושלם של אילת. מתאים לנוער, לקבוצות ולמשפחות, מומלץ לאוהבי ספורט ימי – אדרנלין גבוה והנאה מובטחת.

 

טיול בחול המועד פסח

טיול בחול המועד פסח: כל מה שיש לאילת והערבה להציע לכם!

אין כמו אילת בפסח! הכול פתוח ותוסס, הטמפרטורות לא גבוהות מידי (אבל בהחלט אפשר לקפוץ ראש לים או לבריכה). המלונות פעילים ומחודשים לאחר החורף, והעיר שוקקת ומלאת חיים. אז מה לעשות באילת בחג החירות הקרוב? הנה כמה אפשרויות שוות: מסלולי טיול באילת והסביבה מגוון עצום של מסלולי הליכה סובבים את אילת, כולם מפגינים נוף מדברי

לקריאה »
שנורקלים באילת

שנורקלים באילת

שנורקלים באילת היא חוויה יוצאת דופן המשלבת את הכיף של מגע המים עם יופי של עולם הדגה. שנורקלינג באילת הוא המקום השווה ביותר לעשות שנורקלינג בזכות הים באילת והשוניות היפות שבו. שנורקלים באילת אם החלטתם להזמין שנורקלינם באילת או כל אטרקציה מסוג אחר עם אטלנטיס, אז אין ספק שמצפה לכם זמן מדהים, בין אם זה

לקריאה »
נגישות
Wishlist 0
Continue Shopping
הזמן עכשיו
בוואטסאפ
לחצו להזמנת כרטיסים לאטרקציה - ימי כיף לארגונים וקבוצות ישירות מאיתנו