לפרטים והזמנות
054-558-5378

טיול ג'יפים באילת

למה אטלנטיס?

איסוף חינם לאטרקציות מלת!

כיבוד ופינוקים לילדים

טיול מודרך

חנייה חינם

שירות עם חיוך

מחויבות ללוח זמנים

שמורת הרי אילת

טיול שעה וחצי
₪150
125
  • עלות לילד עד גיל 3 - 50 ש"ח
  • כיבוד ופינוקים לילדים
  • הסעה הלוך-חזור מהמלון חינם
  •  
מבוקש

פארק תמנע | קניון האדום

טיול שלוש שעות
₪190
160
  • עלות לילד עד גיל 3 - 50 ש"ח
  • מינימום 5 משתתפים
  • כיבוד ופינוקים לילדים
  • הסעה הלוך-חזור מהמלון חינם

פארק תמנע | קניון האדום

טיול פרטי שלוש שעות
1200
  • חוויה אינטימית מיוחדת
  • עד 8 אנשים
  • כיבוד ופינוקים לילדים
  • הסעה הלוך-חזור מהמלון חינם

שמורת הרי אילת

טיול פרטי שעה וחצי
850
  • חוויה אינטימית מיוחדת
  • עד 8 אנשים
  • כיבוד ופינוקים לילדים
  • הסעה הלוך-חזור מהמלון חינם

מסלולים

אם במהלך החופשה באילת ההרים שמסביב קוראים לכם – זה הזמן לזוז, והכוונה שלנו לעלות להרים לאקסטרים בטבע. טיול ג'יפים באילת משלב את כל מה שצריך באטרקציה מוצלחת ומגבשת – נופים מרהיבים ואדרנלין גבוה. אל דאגה, הקצב והמסלול יותאמו לתקציב ולהרכב הקבוצה שלכם, בין אם מדובר בטיול ג'יפים עם ילדים או לבני נוער ואוהבי האקסטרים. תמצאו שגם המחירים שלנו נוחים באקסטרים. לבחירתכם שני מסלולי טיול – קצר וארוך.

המסלול הקצר

משך המסלול הקצר לטיול ג'יפים באילת בין הסלעים והמצוקים עוצרי הנשימה הוא שעה וחצי.
המסלול:
נחל שלמה,קער רחבעם,מעלה אילת הישן,תצפית מדהימה 800מטר מעל פני הים,גבול 4 ארצות .
איסוף וחזרה מהמלון חינם.

שדרוגים ותוספות –  

ארוח במאהל בדואי הכולל: לאפות לאבנה,תה צמחים,בקלאווה ופינוקים – בתוספת תשלום 

המסלול הארוך

 משך המסלול הארוך לטיול ג'יפים באילת הוא כשלוש שעות, ובו תוכלו לבחור בין שני יעדים מרהיבים ביופיים – פארק תמנע, המרוחק 20 דק' מאילת ומשלב בתוכו תופעות טבע מדהימות כגון עמודי שלמה, הפטרייה, הקשתות והאגם הנעלם, או לחילופין – טיול לקניון האדום, בעל המצוקים התלולים העשויים שכבות בצבעים מגוונים ומהממים ביופיים. שתי האופציות לטיול הארוך כוללות כמובן שתייה קלה, כיבוד והדרכה, ואף איסוף מהמלון וחזרה אליו. הג'יפים באילת מאפשרים להכיר אזורים אחרים במדבר שקשה ללכת בהם ברגל, ואנחנו באטלנטיס מציעים לכם טיול איכותי וחיבור לאווירה המדברית אשר טומנים סכנה וקסם גם יחד. הטיול שלנו בלתי נשכח וכולל גם סיור רגלי  ותוכלו להתחבר בו לשקט ולאינסוף של המדבר הפראי.

שדרוגים ותוספות –  

אירוח במאהל בדואי הכולל: לאפות לאבנה,תה צמחים,בקלאווה ופינוקים – בתוספת תשלום 

ממליצים עלינו

Amazing 👍
היי אני שרהאין על אורן הוא אחלה של גבר נהג בן אדםעשה לנו תחיים בא לקחת אותנו מהבית עד הביתפינק אותנו במים כשהיינו צריכיםמה שרצינו הוא עשהאחלה של ספורט ימי פירגן לנו במוזיקה של החייםשווה לבוא דבר ראשון שנכנסים לאילת לג’יפים שלו הוא שם את כולם במצב רוחהמחיר פצצה למות!!!!
היה כיף גדול אורן בחור אחראי כל בוקר ב06:30 מחכה ללקוחות בסירהאלוף עולם
הייתה לנו חוויה מדהימה. עשינו שיט עם אבוב שכיב. ואהובה ישיבה. היה כייף חיים. אורן מהמם. ראש טוב. מוסיקה כייפית בבירה מצב רוח. צחוקים. מומלץ ביותר !!!
אנחנו על המזח, חוזרים מיום חוויות מטורפות עם אורן, כל המשפחה 8 נפשות.טיול ג’יפים מהחלל, הילדים בעננים! נוף מדהים נהג הכי טוב שיכול להיות, מוזיקה, חזק ביותר.אח״כ- סיסוב גדול בים, ראינו סירות של חיל הים, דולפינים.אבוב עם קפיצות, נוף משגע,ועוד סוג של אבוב שכששוכבים עליו הילדים הרגישו שהם ממריאים.וכמובן הסירה עצמהבקיצור מומלץ מכל הלב, והמחיר בהחלט עממי.אורן תודה רבה, עשית לנו את החופשה.
Best experience ever!!!Highly recommended!!!
בהתחלה סתם רצינו לעשות משהו כי הכל בגלל הקורונה סגור אבל...מסתבר שזכינו! כמה אנרגיות! כמה שמחה וצחוק הכנסתם לנו! היה פשוט מושלם!!! חובה גם ללכת איתם אחר כך לסירה שלהם גם חוויה ממש כייפית מוזיקה ונופים עוצרי נשימה!!
An amazing experience!!!!, me and my friends have been doing watersports for 50 min with almost no money (90 NIS) , it's the cheapest watersports you will find.Oren is a great guyאוהבים אותך אורן יא גיבור!
It was a crazy ride Oren is a great guy everyone in eilat have to try this
I have travelled the world extensively, including a one year journey around the world, and I must say that we have never had such a pleasant surprise and such a wonderful experience.I am usually too lazy to write trip advisor reviews but this time I felt compelled!I found this company by chance on the internet, and what attracted me first was the extremely low cost- he was offering a great deal of 85NIS for 3 great rides, including pick up from the hotel. My suspicious Israeli mentality said that there must be a catch! Even though we were late to get organized and get down to the lobby, Oren greeted us graciously and with fantastic energies, and swept us aboard his boat with a big smile and upbeat music. He showed us a great time, and there was something for everyone- adrenalin pumping on the tube, as well as cushy cruising on the crazy shark. Then we freaked out when he brought us to his dolphin friend who frollicked with us and swam alongside the boat! The kids were on cloud nine and kept saying how great Oren is. Then to put the icing on the cake, Oren drove us back with a jeep and let us self drive 2 awesomely cool 4x4 scooters back to the hotel. WOW!!There is no catch. Oren is a great guy, a true professional, with a passion for showing others a great time, and he generously gives his heart and soul.By far the best outdoors outfitter and water pro in Eilat!!!THANK YOU OREN!!
דיל מס'1 באילתאל תאמינו לביקורות שליליות.
Realy enjoyed the attractions... The driver is funny and have alot humor.. 5 stars from me💟💟💟👌👌👌
אין על אורן !!!!! היינו היום עם אורן בסירהילדים ומבוגריםחוויה מדהימה. מפנק. כייפי. הילדים היו בעננים. אורן פינק את הילדים בשתי אטרקציות של אבובי מיםחוויה חובה באילת לילדים. ממליצה ביום על אורן. שנה רביעית שאנו איתו באילת. הרכב מנצח לא מחליפים 👍🏻
הזמנו אני ועוד 2 חברות אטרקציות דרך אורן חד משמעי עשה לנו את אילת הכי מושלמת שאפשררמחיר טוב, אווירה כייפית והכי חשוב שירות ברמה גבוהה, אין ספק שאחזור!!
חוויה בלתי נשכחת באילת.אטרקציות ימיות מגניבות לכל המשפחהטיול ג׳יפים מדהיםמומלץ לכולם.

אם במהלך החופשה באילת ההרים שמסביב קוראים לכם – זה הזמן לזוז, והכוונה שלנו לעלות להרים לאקסטרים בטבע. טיול ג'יפים באילת משלב את כל מה שצריך באטרקציה מוצלחת ומגבשת – נופים מרהיבים ואדרנלין גבוה. אל דאגה, הקצב והמסלול יותאמו לתקציב ולהרכב הקבוצה שלכם, בין אם מדובר בטיול ג'יפים עם ילדים או לבני נוער ואוהבי האקסטרים. תמצאו שגם המחירים שלנו נוחים באקסטרים. לבחירתכם שני מסלולי טיול – קצר וארוך. משך המסלול הקצר לטיול ג'יפים באילת בין הסלעים והמצוקים עוצרי הנשימה הוא שעה וחצי. אפשר לצאת לנסיעת שטח מרגשת בכל שעות היום – בין אם בלילה עם שמיכת כוכבים מרשימה, בדמדומים של השקיעה המאדימים עוד יותר את ההרים, או בבוקר כשהמדבר עדיין נעים וצונן. משך המסלול הארוך לטיול ג'יפים באילת הוא כארבע שעות, ובו תוכלו לבחור בין שני יעדים מרהיבים ביופיים – פארק תמנע, המרוחק 20 דק' מאילת ומשלב בתוכו תופעות טבע מדהימות כגון עמודי שלמה, הפטרייה, הקשתות והאגם הנעלם, או לחילופין – טיול לקניון האדום, בעל המצוקים התלולים העשויים שכבות בצבעים מגוונים ומהממים ביופיים. שתי האופציות לטיול הארוך כוללות כמובן שתייה קלה, כיבוד והדרכה, ואף איסוף מהמלון וחזרה אליו. הג'יפים באילת מאפשרים להכיר אזורים אחרים במדבר שקשה ללכת בהם ברגל, ואנחנו באטלנטיס מציעים לכם טיול איכותי וחיבור לאווירה המדברית אשר טומנים סכנה וקסם גם יחד. הטיול שלנו בלתי נשכח וכולל גם סיור רגלי ומדורות עם קפה ונשנוש על האש, כך שתוכלו גם לנח לרגע מאבק הדרכים ולהתחבר לשקט ולאינסוף של המדבר הפראי. אם אתם מרגישים שאתם מוכנים קצת ליותר אקשן, אנחנו מציעים גם טיולי טרקטורונים. 💡 חשוב לדעת: 🚘 המחיר הינו קבוע למשתתף מעל גיל 3 🚘 מתחת לגיל 3 התשלום הינו סמלי לצרכי כיסוי ביטוחי בלבד 🚘 הסעה הלוך-חזור מהמלון ✨חינם✨ עבור הזמנה של מעל 4 אנשים מחפשים טיולי ג'יפים באילת במחירים משתלמים? נסו את החבילות שלנו: טיול ג'יפים + מצפה תת ימי אשר מומלץ בחום למשפחות או קרייזי דיל ג'יפים + "קרייזי דיל" ספורט ימי לאוהבי אקסטרים או טיול טרקטורונים למי שאוהב להינות מאווירת אקסטרים באוויר הפתוח.    

 אם אתם מרגישים שאתם מוכנים קצת ליותר אקשן, אנחנו מציעים גם טיולי טרקטורונים. 💡 חשוב לדעת: 🚘 המחיר הינו קבוע למשתתף מעל גיל 3 🚘 מתחת לגיל 3 התשלום הינו סמלי לצרכי כיסוי ביטוחי בלבד 🚘 הסעה הלוך-חזור מהמלון ✨חינם✨ עבור הזמנה של מעל 4 אנשים מחפשים טיולי ג'יפים באילת במחירים משתלמים? נסו את החבילות שלנו: טיול ג'יפים + מצפה תת ימי אשר מומלץ בחום למשפחות או קרייזי דיל ג'יפים + "קרייזי דיל" ספורט ימי לאוהבי אקסטרים או טיול טרקטורונים למי שאוהב להינות מאווירת אקסטרים באוויר הפתוח.    

נגישות
Wishlist 0
Continue Shopping
הזמן עכשיו
בוואטסאפ
לחצו להזמנת כרטיסים לאטרקציה - טיולי ג'יפים באילת ישירות מאיתנו