לפרטים והזמנות
054-558-5378

המצפה התת ימי אילת

מבוגר  115 ₪ – 110 ₪
ילד, אזרח ותיק או חייל 100 ₪  95 ₪
המצפה התת ימי באילת – אטרקציה שאסור לפספס במחיר הנחה ממחירי הקופה! הזדמנות לצאת אל העולם הקסום של מתחת לפני הים, לצפות בדגים כרישים ואלמוגים מקרוב ולהישאר יבשים לגמרי. מתאים לכל הגילאים ומומלץ בחום למשפחות, בואו לגלות מה מושך אלפי אנשים לבקר שם בכל שנה.

המצפה התת ימי באילת הוא אחת האטרקציות הוותיקות בעיר והיפות שבהן. המצפה מושך אלפי מבקרים ובצדק, שכן הוא מתאים לכל גיל ומאפשר צלילה יבשה לגילוי העולם הקסום שמתחת למים בים האדום. מזל שהכרטיס תקף לשלושה ימים, כי מלבד פארק נעים לבילוי משפחתי או זוגי, המצפה התת ימי מאפשר מגוון רחב של חוויות ביניהן;

✔️ ביקור במגדל המצפה שהוקם כבר ב 1974 והיה הראשון מסוגו בעולם. ניתן לטפס לתצפית מרהיבה בלב ים או לרדת לעומק של עד 6 מטרים מתחת לפני הים ולראות מקרוב את שונית האלמוגים היפה בה שוחים מיני דגים וחסרי חוליות.
✔️ מעבר בין תצוגות אקווריום מרהיבות עם מאות מיני דגים וגם בריכת צבי הים. בכולן ניתן לצפות בהאכלה בזמנים קבועים.
✔️ בעולם הכרישים תוכלו לעבור במנהרה שקופה ותרגישו כאילו אתם שוחים בין הכרישים וחבריהם עטלפי הים וחתולי הים.
✔️ פעילויות אקשן כמו שייט בספינת הזכוכית קורל 2000, צלילה עם כרישים, דייב אין ושנורקל. כל אלו אנחנו מציעים בדיל מיוחד לאורחי אטלנטיס.

קחו אוויר, אנחנו מתחילים:
👈 שעות הפתיחה – בכל ימות השבוע בין 9:00-16:00
👈 התשלום – מגיל 3, אנחנו מציעים קופונים והנחות מיוחדות במחירים משתלמים ממחיר הקופה!
👈 הנגשה – הפארק מונגש.
👈 חניה – חינם אך לעתים קיים מחסור לכן עדיף להגיע מוקדם או עם תחבורה ציבורית.

מחפשים למצפה התת ימי הנחה משתלמת אפילו יותר? נסו את הדילים שלנו: מצפה תת ימי + "קרייזי דיל" לאוהבי ספורט ימי או מצפה תת ימי + טיול ג'יפים לאלו מכם שאוהבים לשלב בין הים ליבשה.

הזמינו את האטרקציה

סוג הכרטיס

Product total

Options total

מחיר

המצפה התת ימי באילת הוא אחת האטרקציות הוותיקות בעיר והיפות שבהן. המצפה מושך אלפי מבקרים ובצדק, שכן הוא מתאים לכל גיל ומאפשר צלילה יבשה לגילוי העולם הקסום שמתחת למים בים האדום. מזל שהכרטיס תקף לשלושה ימים, כי מלבד פארק נעים לבילוי משפחתי או זוגי, המצפה התת ימי מאפשר מגוון רחב של חוויות ביניהן; ✔️ ביקור במגדל המצפה שהוקם כבר ב 1974 והיה הראשון מסוגו בעולם. ניתן לטפס לתצפית מרהיבה בלב ים או לרדת לעומק של עד 6 מטרים מתחת לפני הים ולראות מקרוב את שונית האלמוגים היפה בה שוחים מיני דגים וחסרי חוליות. ✔️ מעבר בין תצוגות אקווריום מרהיבות עם מאות מיני דגים וגם בריכת צבי הים. בכולן ניתן לצפות בהאכלה בזמנים קבועים. ✔️ בעולם הכרישים תוכלו לעבור במנהרה שקופה ותרגישו כאילו אתם שוחים בין הכרישים וחבריהם עטלפי הים וחתולי הים. ✔️ פעילויות אקשן כמו שייט בספינת הזכוכית קורל 2000, צלילה עם כרישים, דייב אין ושנורקל. כל אלו אנחנו מציעים בדיל מיוחד לאורחי אטלנטיס. קחו אוויר, אנחנו מתחילים: 👈 שעות הפתיחה - בכל ימות השבוע בין 9:00-16:00 👈 התשלום - מגיל 3, אנחנו מציעים קופונים והנחות מיוחדות במחירים משתלמים ממחיר הקופה! 👈 הנגשה - הפארק מונגש. 👈 חניה – חינם אך לעתים קיים מחסור לכן עדיף להגיע מוקדם או עם תחבורה ציבורית. מחפשים למצפה התת ימי הנחה משתלמת אפילו יותר? נסו את הדילים שלנו: מצפה תת ימי + "קרייזי דיל" לאוהבי ספורט ימי או מצפה תת ימי + טיול ג'יפים לאלו מכם שאוהבים לשלב בין הים ליבשה.

אטרקציות ודילים נוספים שיעניינו אותך:

סיוע בהזמנת המצפה התת ימי אילת:

לא הסתדרתם עם ההזמנה באתר? נותרו לכם שאלות? השאירו פרטים ואנו נשוב אליכם בהקדם.

ממליצים עלינו

Amazing 👍
היי אני שרהאין על אורן הוא אחלה של גבר נהג בן אדםעשה לנו תחיים בא לקחת אותנו מהבית עד הביתפינק אותנו במים כשהיינו צריכיםמה שרצינו הוא עשהאחלה של ספורט ימי פירגן לנו במוזיקה של החייםשווה לבוא דבר ראשון שנכנסים לאילת לג’יפים שלו הוא שם את כולם במצב רוחהמחיר פצצה למות!!!!
היה כיף גדול אורן בחור אחראי כל בוקר ב06:30 מחכה ללקוחות בסירהאלוף עולם
הייתה לנו חוויה מדהימה. עשינו שיט עם אבוב שכיב. ואהובה ישיבה. היה כייף חיים. אורן מהמם. ראש טוב. מוסיקה כייפית בבירה מצב רוח. צחוקים. מומלץ ביותר !!!
אנחנו על המזח, חוזרים מיום חוויות מטורפות עם אורן, כל המשפחה 8 נפשות.טיול ג’יפים מהחלל, הילדים בעננים! נוף מדהים נהג הכי טוב שיכול להיות, מוזיקה, חזק ביותר.אח״כ- סיסוב גדול בים, ראינו סירות של חיל הים, דולפינים.אבוב עם קפיצות, נוף משגע,ועוד סוג של אבוב שכששוכבים עליו הילדים הרגישו שהם ממריאים.וכמובן הסירה עצמהבקיצור מומלץ מכל הלב, והמחיר בהחלט עממי.אורן תודה רבה, עשית לנו את החופשה.
Best experience ever!!!Highly recommended!!!
בהתחלה סתם רצינו לעשות משהו כי הכל בגלל הקורונה סגור אבל...מסתבר שזכינו! כמה אנרגיות! כמה שמחה וצחוק הכנסתם לנו! היה פשוט מושלם!!! חובה גם ללכת איתם אחר כך לסירה שלהם גם חוויה ממש כייפית מוזיקה ונופים עוצרי נשימה!!
An amazing experience!!!!, me and my friends have been doing watersports for 50 min with almost no money (90 NIS) , it's the cheapest watersports you will find.Oren is a great guyאוהבים אותך אורן יא גיבור!
It was a crazy ride Oren is a great guy everyone in eilat have to try this
I have travelled the world extensively, including a one year journey around the world, and I must say that we have never had such a pleasant surprise and such a wonderful experience.I am usually too lazy to write trip advisor reviews but this time I felt compelled!I found this company by chance on the internet, and what attracted me first was the extremely low cost- he was offering a great deal of 85NIS for 3 great rides, including pick up from the hotel. My suspicious Israeli mentality said that there must be a catch! Even though we were late to get organized and get down to the lobby, Oren greeted us graciously and with fantastic energies, and swept us aboard his boat with a big smile and upbeat music. He showed us a great time, and there was something for everyone- adrenalin pumping on the tube, as well as cushy cruising on the crazy shark. Then we freaked out when he brought us to his dolphin friend who frollicked with us and swam alongside the boat! The kids were on cloud nine and kept saying how great Oren is. Then to put the icing on the cake, Oren drove us back with a jeep and let us self drive 2 awesomely cool 4x4 scooters back to the hotel. WOW!!There is no catch. Oren is a great guy, a true professional, with a passion for showing others a great time, and he generously gives his heart and soul.By far the best outdoors outfitter and water pro in Eilat!!!THANK YOU OREN!!
דיל מס'1 באילתאל תאמינו לביקורות שליליות.
Realy enjoyed the attractions... The driver is funny and have alot humor.. 5 stars from me💟💟💟👌👌👌
אין על אורן !!!!! היינו היום עם אורן בסירהילדים ומבוגריםחוויה מדהימה. מפנק. כייפי. הילדים היו בעננים. אורן פינק את הילדים בשתי אטרקציות של אבובי מיםחוויה חובה באילת לילדים. ממליצה ביום על אורן. שנה רביעית שאנו איתו באילת. הרכב מנצח לא מחליפים 👍🏻
הזמנו אני ועוד 2 חברות אטרקציות דרך אורן חד משמעי עשה לנו את אילת הכי מושלמת שאפשררמחיר טוב, אווירה כייפית והכי חשוב שירות ברמה גבוהה, אין ספק שאחזור!!
חוויה בלתי נשכחת באילת.אטרקציות ימיות מגניבות לכל המשפחהטיול ג׳יפים מדהיםמומלץ לכולם.
נגישות
Wishlist 0
Continue Shopping
הזמן עכשיו
בוואטסאפ
לחצו להזמנת כרטיסים לאטרקציה - המצפה התת ימי אילת ישירות מאיתנו